You are currently viewing צילום והפקה של סרטי תדמית לעסקים

צילום והפקה של סרטי תדמית לעסקים

סרטון שיווקי תדמיתי ביוטיוב – כרטיס הביקור של העסק שלך
בעולם העסקים התחרותי והדינמי, גם רעיון שנראה על פניו מקורי וגאוני עלול ליפול בסופו של דבר בגלל החלטות עסקיות שגויות. גם העסק שלכם עשוי לפרוח או עלול לצנוח על פעולות שנראות שגרתיות, אך למעשה, הן הרות גורל. הפקת סרטי תדמית הן דוגמא טובה לכך. בניתם מוצר חדשני, חשבתם על רעיון גאוני, אבל יצרתם סרט תדמית חובבני, לא ערוך ולא מהוקצע. מעטים האנשים שיצפו בסרט ויתנו צ’אנס למוצר שלכם.

מהם סרטי תדמית?
סרטי תדמית הם למעשה כרטיס הביקור שלכם. הרושם הראשוני, שכידוע, קשה מאוד לתקן. אז אם השקעתם הרבה כסף, זמן ומאמץ על הקמת העסק, אל תחשבו לרגע להשקיע פחות ביצירת סרט התדמית. סרטי תדמית הם סרטונים קצרים המציגים בקווים כללים את החברה, מוצריה ויתרונותיהם. המטרה העיקרית של הפקת סרטי תדמית אמורה להשיב על הצורך של הצופה לרכוש מוצר או שירות שהחברה מספקת.

גלריית סרטי תדמית שהפקנו עבור לקוחות – היכנסו לאתר

דגשים מיוחדים בהפקת סרטי תדמית
הפקת סרטי תדמית מתחילה, בראש ובראשונה, בצילום באיכות גבוהה, עם סאונד טוב וחזות מקצוענית ולא “חפיפניקית”. מבחינת תוכן, חשוב לא “להעמיס” יותר מדי מידע על הצופה, ומצד שני, לשים דגש על הדברים החשובים. חשוב לא להמעיט מערך המתחרים, אלא לציין במה אתם טובים יותר.

הדובר או הדוברים בסרטי תדמית חייבים להיות רהוטים, לדבר בשפה ברורה ונכונה, ולהציג את המסר במשפטים קצרים וברורים, ולא בסיפורים ארוכים ומייגעים. חשוב להתרכז במסר אחד, יתרון אחד או שניים, רעיון מרכזי אחד, ולא להתברבר בין סופרלטיבים עצמיים מוגזמים.
אמצעים ויזואלים חשובים גם הם – הראו את התוצר שלכם, ובהתאם לאופי המוצר, גם מוסיקה, קטעים מזמן הפעילות וכדומה, עשויים להוסיף. זכרו – הפקת סרטי תדמית אמורה להציג אתכם על הצד הטוב ביותר, אל תתביישו לתת לתמונות לדבר במקומכם.

הפקת סרטי תדמית איכותיים יכולה להקפיץ אתכם למקומות גבוהים עליהם לא העזתם לחלום. גם סרט איכותי ומושקע, לא לוקח שנתיים להכינו. רעיון יצירתי, עמידה ב”כללים”, השקעה בעריכה ובצילום, והשגתם בדקה את מה שפרסום יקר או סוכן מכירות מוצלח לא היו משיגים בשבועיים.
שיהיה לכם בהצלחה.

כתיבת תגובה