You are currently viewing שימוש במעצב גרפי לצורך עיצוב כרטיסי ביקור

שימוש במעצב גרפי לצורך עיצוב כרטיסי ביקור

עסק שאין לו אתר אינטרנט (או שהאתר שלו לא מקודם) נחשב בעיני רבים כלא קיים. כרטיס ביקור זו דרך מעולה לאפשר ללקוחות להרגיש שהם מוזמנים תמיד ליצור קשר עם בעל העסק, המסר מועבר בצורה מסודרת בכרטיס שניתן להכניס לארנק או לכיס.

סדרי עדיפויות בהשקעה בשיווק העסק
המצב האידאלי הוא שיש לחברה מספיק כסף על מנת לשכור את מיטב המעצבים ואנשי המקצוע לצורך עיצוב מקצועי של מגוון אמצעי השיווק של החברה (אתר החברה, פרסומים בעיתונות, כרטיסי ביקור ועוד). אך בהרבה מקרים לחברות אין מספיק תקציב לצורך עיצוב מקצועי באיכות הגבוהה ביותר, לכן נדרשים בהרבה מקרים לעשות סדרי עדיפויות ולצורך  משימות עיצוב שנחשבות לפחות חשובות לשכור אנשי מקצוע מתלמדים (שדורשים תשלום נמוך במיוחד) ולצורך עיצוב אלמנטים שמהווים את חוד החנית של תדמית החברה, משקיעים את מיטב כספם.

בעיצוב אתר מומלץ להשקיע יותר כסף בעיצוב דף הבית מאשר בדפים פנימיים. כרטיס ביקור בהרבה מקרים מהווה את הפנים של העסק, לכן דווקא בעיצוב כרטיס הביקור מומלץ שלא לחסוך בעלויות. יש לזכור שמדובר בעיצוב די קטן בגודלו. לפעמים מעצבים חסרי ניסיון עלולים לעצב את כרטיס הביקור בצורה סטנדרטית, דבר שלא מתאים לכל בתי העסק. למשל, כרטיס ביקור למעצב אופנה צריך להיות מעוצב בצורה יצירתית על מנת לשדר ללקוחות שבעל העסק יודע לעצב את הבגדים בצורה לא שגרתית, דבר שאצל הרבה לקוחות יצטייר כיתרון חשוב על פני מעצבים אחרים.

טיפים לעיצוב כרטיס הביקור
כדאי לשקול את האפשרות להשתמש בשני הצדדים של הכרטיס. יש הנוהגים לשים מפת הגעה לבית העסק בצד השני של כרטיס הביקור (דבר שיכול בעקיפין לחסוך זמן יקר לפקידות הקבלה בהדרכת הנהגים שמחפשים את דרכם לבית העסק). כפי שנאמר, כדאי להתאים את כרטיס הביקור לפי אופי העסק. מומלץ לשים בכרטיס את כתובת אתר החברה וכן לרשום פרטי התקשרות כגון פקס וטלפון. אם יש גם עמוד פייסבוק, כדאי לא לשכוח.

דרכים לסינון מעצבי כרטיסי ביקור
לא מומלץ להתפתות לעיצוב כרטיס הביקור על ידי שימוש בתכנות ובתבניות מוכנות מראש. בחירת המעצב צריכה להיעשות על ידי שכלול של מספר גורמים גם יחד : מספר שנות הניסיון של המעצב, ההתרשמות מחוות הדעת של לקוחותיו, ההשכלה הפורמלית והבלתי פורמלית של המעצב (השכלה אקדמית מראה על כך בעל המקצוע רואה בתחום העיצוב כקריירה לחיים ולא כעוד תחביב עם הכנסה מזדמנת, דבר שיכול להשפיע על היחס לעבודה).

חברת כרטאפרינט מציעה  שירותי גרפיקה מקצועיים לעיצוב כרטיסי הביקור שלכם, . הדפסת כרטיסי ביקור באיכות הגבוהה בשוק. https://www.kartaprint.co.il/

כתיבת תגובה