You are currently viewing כורסאות לבית – דרך נחמדה ואקונומית לעיצוב דירה או בית

כורסאות לבית – דרך נחמדה ואקונומית לעיצוב דירה או בית

  1. כורסאות מעוצבות – לא לעשירים בלבד
    אם בעבר, כורסאות מעוצבות באו עם אסוציאציה של ארמון מלוכה או בתי עשירים, כיום ניתן לרכוש כורסאות המעוצבות בטוב טעם ומחומרים איכותיים בטווח מחירים רחב. אם בעבר, שיווק כורסאות בעיצוב מיוחד נעשה רק לקהל היעד של בני המעמד העליון, כיום ניתן לומר בפה מלא כי הן לא לעשירים בלבד.

2. כורסא מעוצבת לבית
רבים שואלים את עצמם מהי הכוונה כאשר מדברים על כורסאות מעוצבות, האם לא כל כורסא נחשבת כמעוצבת ואם כן מה ההבדלים בין עיצוב אחד למשנהו. אמנם בעשור האחרון ניתן לראות כורסאות במיני עיצובים העשויות ממגוון חומרים ומגיעות בקשת רחבה של צבעים גם בבתים פרטיים וגם במשרדים או בעסקים, אך חשוב להבדיל בין כורסאות עור שחורות סטנדרטיות בדגמים פשוטים לבין אלו אשר זוכות לתואר 'מעוצבות'. אלו חייבות למלא מספר קריטריונים:

3. המחיר של כורסא לבית

יש לקחת בחשבון כי העלות של כורסא מעוצבת תהיה גבוהה יותר מאשר הכורסא הסטנדרטית בעלת העיצוב הבנאלי. ככל שאיכות החומרים מהם עשויה הכורסה תהיה גבוהה יותר, כך גם המחיר וככל שהעיצוב יהיה ייחודי ויוקרתי יותר, המחיר ינסוק.

4. חשיבות הנוחות

אין תחליף לנוחות. כורסא מעוצבת איכותית תמיד חייבת להיות נוחה למשתמש בה. אין זה משנה עד כמה היא מיוחדת, אל לכם להתפשר על תחושת הנוחות אותה היא מספקת לכם. חשוב לדעת כי קיימת מודעות גבוהה מאוד לנוחות ולבריאות הגב והעורף ולכן רוב הכורסאות המעוצבות האיכותיות הן גם אורתופדיות.
כוונון- תמיד יש לוודא כי הכורסא מתכווננת ומאפשרת זוויות אשר יהיה נוחות ללקוח.
לסיכום, כורסאות מעוצבות חייבות לשלב פונקציונאליות ואסתטיות אותם ניתן לתרגם להיצע גדול של דגמים ועיצובים ואפשרויות רבות מבחינת כוונון הכורסא ונוחות עמוד השדרה והעורף.

5. מעצבים בתים באמצעות כורסא בסלון
אם החלטתם כי אתם מעוניינים לשדרג את המראה של סלון ביתכם או המשרד שלכם, בוודאי תשמחו לשמוע כי בחירה נכונה של כורסא מעוצבת יכולה "לעשות את העבודה". כורסאות מעוצבות מגיעות במגוון דוגמאות, ריפודים, צבעים וסגנונות וכל אחד יכול להחליט מהי האווירה בה הוא מעוניין על ידי בחירת כורסא המשרה סוג זה של אווירה.

6. סיכום

אם למשל החלטתם כי אתם מעוניינים בכורסא אשר תשרה יוקרתיות מלכותית תוכלו לבחור כורסא המעוצבת בסגנון לואי ה- 14. אם אתם מעוניינים לשמור על קו קלאסי תוכלו לבחור בכורסא איטלקית בגוון שמנת או אפרפר אשר משרה סולידיות וקו ברור ונקי. כך או כך תמיד יש לוודא כי הכורסא עשויה מחומרים איכותיים וכי יש עליה אחריות.

כתיבת תגובה